رایگان آموزش ببین!

با کلیک بر روی "Allow" از آموزش های رایگان سایت مطلع شوید.

معرفی بروکر فارکس آرون گروپس (Aron Groups) + آموزش ثبت نام

معرفی بروکر فارکس آرون گروپس (Aron Groups) + آموزش ثبت نام

اگر شما هم به دنبال راه های جدیدی برای سرمایه گذاری هستید، بی شک با بازار فارکس آشنا هستید. با توجه به حجم بالای نقدینگی که در فارکس وجود دارد،  فارکس را می توان یکی از بهترین روش های سرمایه گذاری معرفی نمود که همه روزه افراد بیشتری را به خود جذب نموده و سیر روند معاملات در این بازار پیوسته صعودی است. به کمک فارکس شما می توانید در سفرهای خود به راحتی به تبادل ارز ، با کمترین کارمزد بپردازید. البته فایده ی بازار فارکس تنها برای گردشگران نیست و افراد زیادی برای کسب سود و افزایش سرمایه وارد این بازار می‌شوند. در این بازار، تمام معاملات کاملاً الکترونیکی و متکی ‌بر پلتفرم‌های خاصی صورت می‌پذیرد، در نتیجه نمی‌توان آن را جزء تجارت‌های فیزیکی به شمار آورد. برای انجام معامله در فارکس باید در یک بروکر، اکانت ایجاد کنید. بروکرها به‌عنوان یک واسطه بین خریدار و فروشنده عمل می کنند و باعث تسریع روند خرید و فروش ارز می‌گردند. یکی از معتبرترین بروکرهایی که امکانات بسیاری را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد، بروکر آرون گروپس است. آرون گروپس باهدف کسب رضایت کاربران، تا به امروز پذیرای بیش از 10 هزار معامله‌گر بوده و ابزارهای معاملاتی مختلفی را جهت تجزیه‌وتحلیل بازار و انجام آسان معاملات ارائه می‌دهد.


بررسی بروکر آرون گروپس

آرون گروپس (Aron Groups) فعالیت خود را در سال ۲۰۲۰ در سنت وینسنت و گاردین شروع نموده و مانند بسیاری از بروکرهای دیگر در منطقه، از راه دور اداره می شود و به اصطلاح آفشور محسوب می شود. بنابراین آرون گروپس در ایران دفتر رسمی ندارد. سابقه فعالیت تجاری بروکر آرون گروپس با توجه به اینکه از سال 2020 در حال فعالیت است، ۲ سال محسوب می شود. در همین دو سال با عملکرد موفقی که در بازار معاملات آنلاین از خود ارائه نموده، و با اطمینان از رضایت خاطر بیش از ۱۰ هزار معامله‌گر، اکنون با ارائه ی ابزارهای معاملاتی بیشتر، فرصت تجربه ی معاملات آنلاین در بازارهای جهانی را برای همه کاربران فراهم نموده است. شرکت هولدینگ آرون گروپس با در اختیار داشتن سهام چندین شرکت وابسته با ارزش روز افزون، از جمله شرکت‌های فعال در حوزه ی طلا، نمادهایی را به بازار معاملات آنلاین معرفی نموده که با وجود تعدد متقاضیان، پیش از این در سطح بین الملل مطرح نشده بود. این بروکر برای اولین بار در جهان نمادهای تومانی را عرضه نموده است و این بدین معنی است که به غیر از نمادهای بین‌المللی مانند اونس طلا و نقره، یورو به دلار و… شما می‌توانید طلای آرون، سکه آرون، دلار به تومان، یورو به تومان و … را نیز معامله کنید. اکنون این فرصت مهیا است تا با عضویت در آرون گروپس سرمایه گذاری لذت بخشی و مطمئنی را تجربه نمایید.


انواع حساب‌های بروکر آرون گروپس

این بروکر ۴ نوع حساب معاملاتی متفاوت برای انواع معامله‌گران ارائه کرده است که به شرح زیر است:

حساب استاندارد

این نوع حساب مخصوص افراد حرفه‌ای و خبره در معامله گری است و بهترین شرایط سرمایه گذاری در این حساب لحاظ شده است. حداقل سپرده مورد نیاز ۵۰ دلار و یا معادل آن به تومان است. این بدین معنی است که شما می‌توانید از واحد تومان به عنوان ارز پایه استفاده نمایید. اهرم معاملاتی در این حساب ۱:۳۰۰ می باشد و امکان معامله ی نمادهای تومانی و بین‌المللی وجود دارد. همچنین به موجودی حساب شما سود سالانه ۵ درصدی به صورت تومان تعلق می‌گیرد.


حساب VIP

این نوع حساب مخصوص افرادی است که معاملات با حجم بالا انجام می دهند. همچنین برای حفظ سرمایه ی بیشتر، در این حساب اهرم معاملاتی به ۱:۲۰۰ کاهش یافته است. حداقل واریزی براین این حساب ۱۰۰۰ دلار و یا معادل آن تومان می باشد. در این حساب سود سالانه ۱۰ درصد به موجودی حساب شما تعلق می‌گیرد.



حساب نانو

افرادی که سرمایه ی اندکی دارند می توانند از حساب نانو استفاده کنند. حداقل واریز وجه در این حساب ۱ دلار  و یا معادل آن تومان است. لوریج ۱:۵۰۰ ارائه شده و سود سالانه حساب، در این حساب وجود ندارد. نمادهای تومانی و بین‌المللی نیز بدون سواپ هستند و فقط در معاملات بیت کوین، انس طلا و یورو به دلار کمیسیون دریافت نمی‌شود.



حساب نقدی

این حساب مناسب افرادی است که معاملات خود را در بازه ی زمانی طولانی مدتی باز نگه می دارند.  احتمال کال مارجین یا صفر شدن موجودی حساب در این نوع حساب پایین است. حداقل واریزی وجه در این حساب ۵۰۰ دلار و یا معادل آن تومان است. لوریج تومانی ۱:۲ و لوریج دلاری ۱:۱ است. سود سالانه دلاری ۲ درصد به موجودی حسابتان تعلق می‌گیرد. ذکر این نکته الزامی است که سواپ و کمیسیون دریافتی برای حساب ها در حساب نقدی، متغیر و بر اساس شرایط بازار می باشد و در تمام روزهای هفته سواپ کسر خواهد شد.


چرا در بروکر آرون گروپس معامله کنیم؟

آرون گروپس یک بروکر فارکس بین‌المللی است که با حضور موفق در بازارهای مالی توانسته افراد زیادی را از نقاط مختلف جهان جذب خود نماید. یکی از اهداف مهم و اصلی آرون گروپس، توسعه ی خدمات و امکانات جدید و همچنین ارائه ی جدیدترین ابزارهای مالی جهت رفاه بیشتر مشتریان خود می باشد. بروکر آرون گروپس شرایط مناسب سرمایه‌گذاری و تجارت در بازارهای مالی را برای کاربران علاقه‌مند به فارکس ایجاد نموده که این هدف با جذب بیش از 10 هزار معامله‌گر کاملا روشن و واضح استبروکر آرون گروپس طیف گسترده ای از ابزارهای مالی را برای تجارت آنلاین ارائه می‌دهد که شامل بیش از 400 نماد فارکسی و داخلی از جمله جفت ارزها، کریپتوکارنسی‌ها، انس طلا و نقره و انرژی‌ها می باشد. رویکرد متفاوت در مسیر سرمایه‌گذاری، ارائه ی بهترین ابزارهای تجاری، خدمات قابل توجه، آفرهای متنوع و انواع بونوس های بدون واریز باعث شده این بروکر جایگاه ویژه‌ای را نسبت به رقبا و دیگر بروکرهای Forex کسب نماید.


5 مورد از ویژگی‌های منحصر به‌ فرد بروکر آرون گروپس

در این مطلب ویژگی های خاص و انحصاری بروکر آرون گروپس برای شما عزیزان گردآوری شده که دانستن این ویژگی ها خالی از لطف نخواهد بود.


ارائه نمادهای بین‌المللی و داخلی

 در این بروکر شما شاهد ارائه ی بیش از 400 نماد فارکسی و هم چنین برای اولین بار شاهد ارائه ی نمادهای تومانی می باشید که کاربران می توانند به راحتی و با کمترین کمسیون و اسپرد به معامله بپردازند. هم چنین نماد بین‌المللی انس طلا و نماد یورو به دلار در این بروکر بدون اسپرد معامله می‌شود.


به‌روزترین پلتفرم معاملاتی (MT5)

  متاتریدر یک پلتفرم معاملاتی بسیار قدرتمند است که امکان فعالیت در بازار های مالی را برای معامله گران فراهم میسازد. از امکانات اساسی متاتریدر، میتوان به ارائه ی عمق بازار برای ابزار های معاملاتی اشاره نمود. همچنین متاتریدر امکان اجرای انواع سفارشات را ، از جمله limit, stop, market, stop loss, take profit، برای کاربران خود فراهم میکند. این پلتفرم از دو نوع حساب netting که مناسب برای فعالیت در بازار سهام و همچنین حساب hedged که مناسب برای فعالیت در بازار فارکس است پشتیبانی میکنداز دیگر امکانات این پلتفرم ابزار تحلیلی بسیار قدرمند می باشد. علاوه بر ابزار های رایج تحلیلی و اندیکاتور های معمول ، شما میتوانید با استفاده از زبان قدرتمند mql5 اندیکاتور های سفارشی خودتان را ایجاد کنید. از دیگر امکاناتی که متاتریدر در اختیار معامله گران قرار میدهد، امکان نوشتن ربات معاملاتی است که به صورت خودکار اقدام به معامله می کند. بی شک بررسی عملکرد ربات قبل از اجرای آن یکی از مهم ترین اقداماتی است که باید انجام شود. برای حل مشکل متاتریدر ابزاری به نام Trading Strategy Tester در اختیار معامله گران قرار میدهد که معامله گران میتوانند عملکرد ربات خود را بدون هیچ ریسکی بررسی نمایند. امکاناتی که در این قسمت بیان شد و هزاران امکانات دیگر، باعث شده است که پلتفرم متاتریدر به عنوان یکی از بهترین پلتفرم های معاملاتی در دنیا شناخته شود.


آکادمی آموزشی

در وب‌سایت رسمی و سوشال‌مدیاهای آرون گروپس اطلاعاتی جامعی برای علاقه‌مندان به فارکس که مبتدی هستند در نظر گرفته شده است. در این آکادمی آموزش‌های ویدئویی و تحلیل‌های روزانه از اساتید برجسته جهت راهنمایی‌های تجاری در دسترس معامله گران تازه‌کار قرار داده شده تا بتوانند مهارت‌های خود را در مسیر فارکس بهبود ببخشند.


حساب‌های معاملاتی متنوع و سود روز سالانه

همانطور که در مطلب انواع حساب های بروکر آرون گروپس، به معرفی انواع حساب ها پرداختیم، مستحضر هستید که این بروکر متناسب با شرایط کاربران خود انواع حساب های متنوع با شرایط شگفت انگیز ارائه می دهد و روز به روز به افرادی که عضو این بروکر می شوند افزوده می شود و این خود، گواه عملکرد قابل قبول این بروکر می باشد.

واریز و برداشت سرمایه، آسان و بدون کارمزد

 بروکر آرون گروپس، طیف گسترده ای از روش های پرداخت بدون کارمزد را به مشتریان خود ارائه می دهد.


روش های واریز و برداشت وجه در آرون گروپس

با توجه به اینکه در این بروکر پشتیبانی به زبان فارسی و ارائه ی خدمات به کاربران ایرانی وجود دارد، امکان واریز و برداشت ریالی برای ایرانیان فراهم شده است. واریز مستقیم وجه به تومان از طریق سایت بروکر آرون گروپس برای مشتریان ایرانی امکانپذیر می‌باشد. آرون گروپس در حال حاضر از مشتریان خود کمیسیونی دریافت نمی کند. زمان نشستن موجودی در حساب از 30 دقیقه تا 1 روز کاری متغیر است. از انواع روش‌های واریز و برداشت وجه در بروکر آرون گروپس می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • کارت‌های پلاستیکی (ویزا و مسترکارت)
  • صرافی تاپ چنج،  که زمان نشستن پول در حساب از ۳۰ دقیقه تا ۱ روز کاری می باشد
  • واریز از طریق USDT با دو درصد کش بک
  • سیستم‌های پرداخت الکترونیک با سرعت انتقال سریع شامل:PayeerT،  WebMoney، PerfectMoney و ...

لینک ثبت نام در بروکر آرون گروپس

نکته: برای ثبت نام باید از VPN و یا فیلتر شکن استفاده کنید


آموزش ثبت نام آرون گروپس

در این بروکر شما با طی کردن 4 مرحله (ثبت نام ،احراز هویت ،سرمایه گذاری و شروع معاملات) می توانید معاملاتتان را آغاز کنید و کسب درآمد کنید.


دوره ی آموزشی 10 استراتژی برتر معالاتی
ترتیبی که برای خواندن این مقالات به شما پیشنهاد می کنیم:

دیدگاه ها (0)

    هنوز دیدگاهی ثبت نشده
    اولین باش
ثبت دیدگاه
با تشکر از نظرات شما