رایگان آموزش ببین!

با کلیک بر روی "Allow" از آموزش های رایگان سایت مطلع شوید.

معرفی صرافی کوینکس (Coinex) + آموزش ثبت نام

معرفی صرافی کوینکس (Coinex) + آموزش ثبت نام

اگر شماهم به دنبال کسب درآمد دلاری هستید، حتماً درمورد خریدوفروش ارزهای دیجیتال اطلاعاتی دارید. در این مقاله از سایت یارسرمایه سعی داریم با بیانی ساده به این بپردازیم که اصلاً ارزهای دیجیتال خود را چگونه نگه داری کنیم که برای ایرانیان قابل اعتماد و بدون محدودیت باشد.

در تجارت ارزهای دیجیتال شما نیاز دارید که از صرافی های جهانی استفاده کنید. در دسامبر 2017 در هنگ کنگ ژاپن آقای یانگ هایپو (Yang Haipo) صرافی کوینکس را افتتاح نمود، البته ذکر این نکته خالی از لطف نیست، مدیر مؤسس صرافی کوینکس پس از موفقیت در زمینه ی ایجاد استخر استخراج ViaBTC تصمیم به تأسیس صرافی ارز دیجیتال گرفت، تا با ارائه ی خدماتی جدیدتر بتواند رضایت کاربرانش را جلب نماید،  صرافی کوینکس از آن زمان با اعمال حساسیت های فراوان در معاملات توانسته به عنوان یک صرافی مطمئن شناخته شود. ازجمله ی نظارت های صورت گرفته معمولاٌ شامل هزینه ها، اطلاعات عمومی، روش های سپرده گزاری می باشد.

هسته ی مرکزی این صرافی متشکل از شرکت های معتبر اینترنتی و هم چنین کارشناسان بسیار ماهر و باتجربه در حوزه ی کریپتوکارنسی می باشد. این شرکت با ارائه ی سیستم اختصاصی تجاری توانسته یک پلتفرم رمزنگاری شده با سرعت بالا، امن، کم هزینه، سرعت بالا ایجاد کند تا کاربران بتوانند به راحتی به مبادله ی ارزهای دیجیتال بپردازند. صرافی کوینکس با رویکردی که در داشتن سیستم اختصاصی تریدینگ و استفاده از تجارب کاربران داشته، توانسته به یک صرافی با قدرت و امن تبدیل شود. پشتیبانی به چند زبان زنده ی دنیا، ارائه خدمات در مناطق مختلف و از جمله  100 کشور حاکی از موفقیت این صرافی می باشد.

قریب 4 سال از تأسیس و کارکرد صرافی کوینکس زمان می گذرد و هر روز تعداد افراد بیشتری را به خود جلب می نماید و به نظر می رسد در آینده ای نزدیک بسیار موفق تر ظاهر گردد و حتی در حد صرافی بایننس و چه بسا بهتر هم عمل کند، و گوی سبقت را از صرافی بایننس برباید.

مزیت های صرافی کوینکس

- امکان خرید ارزهای دیجیتال به وسیله ی کارت های بانکی بین المللی مانند ویزا کارت و مستر کارت از این صرافی برای همگان وجود دارد.

- امکان برداشت و واریز وجه تا مبلغ ده هزار دلار بدون احراز هویت در روز، و درصورت ارسال مدارک و احراز هویت امکان برداشت و واریز تا سقف روزانه یک میلیون دلار فراهم است.

- عدم تاثیر از تحریم ها، این صرافی را بسیار مشهور نموده است. همه ی کاربران از هر نقطه از جهان می توانند با خیال راحت احراز هویت کنند و فعالیت داشته باشند.

- امکان استفاده ازیک کیف پول امن و با کیفیت (Viawallet)، که دارای کاربری آسان می باشد.

- امکان استفاده از استخر استخراج ViaBTC که از بزرگترین و محبوبترین استخرهای استخراج ارز دیجیتال در جهان است، هم چنین صرافی کوینکس به تنهایی یکی از انشعبات همین استخر است. از این استخر در استخراج ارزهای دیجیتال و ابر نیز استفاده می کنند.

- به وسیله ی بخش Api، شما کدی برای اهدافتان دریافت می کنید، اهداف شما می توانند گرفتن قیمت ارزهای دیجیتال و نمایش در وبلاگ شخصی، شرکتی یا صرافی باشد.

- سرویس دیگری که این صرافی دارد، ارائه ی ربات های ارز دیجیتال است، که برای ارتقاء و کمک به پروژه های بلاک چین ساخته شده و مورد اعتماد متخصصان قرار گرفته و تأییدیه ی کیفیت دریافت نموده است.

- امکان انجام معاملات مارجین در اکسچنج کوینکس که برای معامله گران حرفه ای توصیه می شود، زیرا در معاملات مارجین، اهرم (Leverage)، وجود دارد و در صورت اشتباه کل سرمایه از بین می رود اما در معاملات نقد یا Spot این چنین نیست.

دوره ی آموزشی 10 استراتژی برتر معالاتی
ترتیبی که برای خواندن این مقالات به شما پیشنهاد می کنیم:

دیدگاه ها (0)

    هنوز دیدگاهی ثبت نشده
    اولین باش
ثبت دیدگاه
با تشکر از نظرات شما