رایگان آموزش ببین!

با کلیک بر روی "Allow" از آموزش های رایگان سایت مطلع شوید.

معرفی بروکر آمارکتس AMarkets +آموزش ثبت نام برای ایرانیان

معرفی بروکر آمارکتس AMarkets +آموزش ثبت نام برای ایرانیان

بروکر  AMarkets  (آمارکتس،ای مارکتس، ای مارکت، آ مارکت) در سال 2007 تأسیس شد، و با ارائه ی عملکرد مناسبی که بین بروکرهای فارکس داشت به شهرت رسید. تا جایی که آوازه ی این شهرت به ایران هم رسید و اکنون بسیاری از ایرانیان از خدمات و امکانات ارائه شده توسط این بروکر استفاده می کنند. در این مقاله قصد داریم اطلاعات جامعی درباره ی این بروکر و هم چنین آموزش ثبت نام در آمارکتس و افتتاح حساب ریل و دمو، نحوه ی شارژ حساب و برداشت وجه بپردازیم. ای مارکتس در کشورهای مختلفی مانند روسیه، اوکراین، انگلستان، ترکیه، تایلند، ارمنستان، آفریقای جنوبی و .. در حال فعالیت است. دفتر مرکزی این بروکر در جزیره ی سنت وینسنت واقع شده است، هم چنین شعبه ی فارسی زبان آن در کشور ارمنستان در حال فعالیت می باشد.


ورود به سایت فارسی آمارکتس | AMarkets

اعتبار بروکر آمارکتس

بروکر آمارکتس، یکی از مطمئن ترین و معتبرترین بروکرهایی است که در حال حاظر به ایرانیان خدمات ارائه می دهد و دلیل این محبوبیت و مقبولیت سابقه ی ارائه ی خدماتی بوده که طی 13سال از خود نشان داده است.  سرمایه ی تمام کاربران و حتی کاربران ایرانی در بروکر آمارکتس کاملا ایمن و محافظت شده می ماند. آمارکتس در اداره خدمات مالی (FSA) سنت وینسنت با شماره ثبت 22567 IBC 2015 ثبت شده است. هم چنین این بروکر، عضو کمیسیون مالی سازمان حل اختلاف مستقل EDR می‌باشد و این بدین معنی است که این کمسیون به شکایت مشتریان پاسخ گو می باشد و خسارت مشتریانش را تا سقف  20000 دلار پرداخت می نماید. آمارکتس در زمینه های امنیت واریز و برداشت وجوه، یکی از خوشنام ترین بروکرها برای ایرانی هاست و از این بابت ما اعتماد کافی را به آمارکتس می توانیم داشته باشیم. حقیقت امر این است که آمارکت رگوله معتبری ندارد. در صورتی که این بروکر رگوله هم داشت آن چنان به درد کاربران ایرانی نمی خورد زیرا رگوله های معتبر نسبت به کاربران ایرانی تعهدی ندارند و حتی بروکرها را مجبور به قطع ارتباط با ایرانیان می کنند. نکته ی مثبتی که در مورد آمارکتس وجود دارد، سابقه ی طولانی و متعهدانه به تمام کاربران و ایرانیان بوده و هست و از این منظر خیالتان راحت باشد زیرا جای هیچ نگرانی نیست.



آیا احتمال تحریم ایران توسط بروکر آمارکتس وجود دارد؟

عدم ارائه ی خدمات به ایرانیان و تحریم، توسط تمام بروکرها وجود دارد. اما جای هیچ گونه نگرانی برای بلوکه شدن سرمایه ی ایرانیان وجود ندارد، زیرا طبق تجارب گذشته، در صورتی که هر بروکری، ایران را به لیست تحریم خود اضافه کند، فرصتی برای برداشت وجوه افراد به مشتریان خود می دهد و از این بابت می توان گفت که جای نگرانی برای از دست دادن سرمایه وجود ندارد.


انواع حساب

قبل از معرفی انواع حساب ها در بروکر AMarkets  ذکر این نکته الزامی است که آمارکتس یکی از بروکرهایی است که کمترین اسپرد (یک شاخص مهم که مقدار کارمزد پرداختی توسط مشتری به بروکر را مشخص می نماید) را داراست. در حساب ecn ، اسپرد که بسیار ناچیز است، در حساب های standard  و fix  هم با دادن کش بک به مشتریان، میزان اسپرد دوباره اندک می شود.  اکثر بروکرها در حساب هایی که به مشتریان ارائه می دهند در صورتیکه ترید تا چند روز باز باشد کارمزدی تحت عنوان سواپ از حساب مشتری کسر می کنند، اما  آمارکتس بروکری است که بدون سواپ و بدون دریافت کمیسیون اضافی حساب معاملاتی ارائه داده است. در ادامه به توضیح بیشتر میپردازیم:

حساب Fixed

شما با صد دلار می توانید این نوع حساب را افتتاح کنید، امکان ترید روی جفت ارزها، سهام ها، شاخص ها و ارزهای دیجیتال فراهم است، ویژگی دیگر این نوع حساب، ثابت بودن اسپرد در تمام ساعات مارکت است. مزیت دیگری که این حساب دارد، دریافت 17 دلار کش بک برای هر معامله است که برای اطلاعات بیشتر می توانید از پشتیبانی بروکر کمک بگیرید.

حساب standard

افتتاح حساب با 100 دلار امکان پذیر است، اکثر تریدرهای ای مارکت از این حساب استفاده می کنند، اسپرد در این نوع حساب نسبتاً پایین و قابل قبول است. در این حساب نیز امکان بهره مندی از کش بک نیز وجود دارد و مانند حساب fixed امکان معامله روی جفت ارزها، سهام ها، شاخص ها و ارزهای دیجیتال فراهم است.

حساب ecn

اکثر ایرانیان با استفاده از این حساب به تریدرهای حرفه ای تبدل شدند، یکی از مهم ترین خدمات ارائه شده توسط بروکر ای مارکتس، ارائه ی حساب ecn می باشد. امکان افتتاح حساب با 200 دلار در این حساب فراهم است و از طرفی به علت پایین بودن اسپرد، ارائه ی کندل هایی با دقت بالا و در کل کیفیت بالا بسیار مورد پسند عموم قرار گرفته است. 


حساب اسلامی

کمتر بروکری را می توان یافت که به فکر کاربران مسلمان خود بوده و مخصوص آن ها حسابی بدون هیچ کمسیون اضافی یا حتی محدودیت زمانی ارائه دهد. در واقع هیچ یک از بروکرها روی حساب های ECN خود، امکان حساب اسلامی و بدون سواپ ارائه نمی دهند. آمارکتس برای مسلمانانی که از خدمات این بروکر استفاده می کنند، حساب اسلامی در نظر گرفته است. این بروکر با ارائه ی 3 نوع حساب معاملاتی به ارائه ی خدمات می پردازد، که هر 3 حساب متصل به حساب اسلامی هستند، یعنی با در خواست تغییر شما، حسابتان بصورت اسلامی تغییر ماهیت می دهد.

واریز و برداشت وجه در بروکر آمارکتس

در بروکر آمارکتس برای واریز و برداشت وجه، روش های مختلفی وجود دارد. یکی از ساده ترین روش های موجود که برای کاربران ایرانی بسیار کاربردی است، واریز و برداشت ریالی است. پس از ثبت نام در Amarkets، کافی است که با پشتیبانی بروکر هماهنگ کنید تا واریز وجه خود را به صورت ریالی انجام دهید، پشتیبان آمارکتس نیز موظف است تا شما را راهنمایی نماید. برداشت وجه کاملاً اتوماتیک انجام می شود. در حقیقت در این سیستم شما ریال واریز می کنید و حسابتان معادل ریال واریزی، اتوماتیک وار با دلار شارژ می شود. هنگام برداشت هم طبق نرخ روز دلار، به حساب بانکی ایرانی شما، ریال واریز خواهند کرد. برترین مزیتی که بروکر آمارکت دارد، واریز و برداشت آسان و بدون کمیسون است. اگر واریز و برداشت ریالی مد نظرتان باشد، که در آمارکتس به راحتی قابل انجام است. اگر هم از روش های دیگری، مانند واریز با وبمانی استفاده کنید، بروکر کارمزدی را که وبمانی (یا هر انتقال دهنده‌ی دیگری) از شما کسر کند را به شما می‌پردازد. از این بابت بروکر آمارکت را می توان بسیار مشتری مدار دانست. کل مدت زمانی که برای واریز و برداشت در این بروکر لازم است یک روز کاری و حتی گاهی اوقات در چند ساعت به سرعت انجام می گیرد.

لینک ثبت نام آمارکتس | AMarkets

انواع روش های واریز و برداشت در بروکر آمارکتس

همانطور که گفتیم روش های واریز و برداشت متفاوتی در این بروکر وجود دارد. برای مثال واریز و برداشت با وبمانی، پرفکت مانی، مسترکارت و…. از فاکتورهای مهم  آمارکتس این است که کاربران می توانند حساب خود را با انواع ارز دیجیتال مانند: بیت کوین، لایت کوین، اتریم و تتر هم شارژ کنند. احتمالا در آینده لیست امکان واریز و برداشت های رمزارزی آمارکتس، بیشتر هم خواهد شد.


مبلغ مورد نیاز برای افتتاح حساب ریل در بروکر آمارکتس چقدر است؟

در صورتی که شخصاً قصد انجام معامله دارید، می توانید با 100 دلار حساب استاندارد یا ای سی ان افتتاح نموده و به انجام معامله بپردازید. اگر هم قصد استفاده از سیستم کپی ترید فیبودا را دارید، می توانید با 200 دلار حساب خود را شارژ نمایید.


مزایای بروکر AMarkets

- دارای رگوله معتبر

- امکان بیمه ی سرمایه گذاران تا مبلغ 20 هزار دلار

- عضو کمیسیون مالی سازمان حل اختلاف

- پشتیبانی به زبان فارسی از طریق تلگرام، واتساپ و سایت

- پشتیبانی از متاتریدر 4 و متاتریدر 5

امکان ترید 7 روز هفته روی ارزهای دیجیتال

- میزان اسپرد پایین در انواع حساب ها

- واریز و برداشت های آنی و آسان: واریز و برداشت های آنی در این بروکر فراهم است. حتی در واریز از طریق وبمانی، کارمزد کسز شده به حساب مشتری باز می گردد.

- دارای سیستم کپی تریدینگ پیشرفته: از بهترین خدمات ارائه شده توسط این بروکر سیستم کپی تریدینگ است. عملکرد این سیستم به این شکل است که معامله گران حرفه ای، استراتژی خود را در جهت کسب سود از بازار در ازای مبلغی در معرض دید و استفاده ی سرمایه گذاران قرار می دهند، و سرمایه گذاران هم با بررسی های لازم، استراتژی های سودده را انتخاب می نمایند.

- ارائه ی تحلیل روزانه: از خدمات ارائه شده توسط این بروکر، ارائه ی تحلیل های فاندامنتال، تکنیکال به صورت روزانه، ارائه ی مقالات و ویدیوهای آموزشی می باشد.

- عدم نیاز به ارسال مدارک جهت احراز هویت: با توجه به اینکه بسیاری از بروکرها جهت احراز هویت مشتریانشان شرایطی دارند مانند ارسال فیش های آب و برق و درخواست انواع و اقسام مدارک، جهت تأیید آدرس محل سکونت، گاهی این شرایط بسیار کسل کننده و طولانی می گردد، و از طرفی با توجه به اینکه قبض کاغذی مدتی است در ایران صادر نمی شود، ای مارکتس فقط با دریافت مدارک شخصی مانند تصویر کارت ملی، شناسنامه یا گذرنامه این پروسه ی طولانی را کوتاه و آسان نموده است.AMarkets

بونوس یا جایزه

بروکر آمارکت، جوایز و طرح های تشویقی مختلفی برای کاربران در نظر گرفته است. برای مثال با ثبت نام و افتتاح حساب در آمارکتس، تا 20 درصد واریز اولیه به شما بونوس یا هدیه معاملاتی تعلق می گیرد. هم چنین بسته به میزان فعالیت و حجم معاملات می توانید از طرح کش بک استفاده کنید، کش بک 5 سطح دارد که در سطح آخر به ازای هر لات معامله 17 دلار جایزه یا بونوس قابل ضرر، هدیه می گیرید. توجه نمایید این مقدار قابل برداشت نیست و فقط در ضررها از سرمایه ی شما محافظت می کند. یکی دیگر از بهترین بونوس های AMarkets، ولکام بونوس  است. در این طرح شما می توانید تا 25 درصد مبلغ واریزی خود را به عنوان هدیه دریافت کنید. این جایزه در حساب های استاندارد، فیکس و متاتریدر4 قابل دریافت است. طرح جالب دیگری که در این بروکر وجود دارد، عودت کمیسیونهای واریز وجه توسط مشتری است.

مشتریان VIP: در صورتی که  20 هزار دلار حساب خود را شارژ کنید، مشتری ویژه محسوب می شوید. مشتریان VIP دارای امتیازات خاصی می باشند که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم:

  • بونس های معاملاتی بیشتر
  • افزایش سطح برنامه کشبک
  • رسیدگی سریع درخواست های برداشت
  • کاهش سواپ تا 30 درصد
  • VPS رایگان
  • تحلیل های پیشرفته



لینک افتتاح حساب در AMarkets



مراحل ثبت نام در بروکر آمارکتس

برای ثبت نام در بروکر آمارکتس Amarkets، در مرحله ی اول باید وارد سایت رسمی این بروکر  شوید، لینک ثبت نام در ادامه ی مطلب وجود دارد. در صفحه اصلی می توانید زبان خود را به فارسی تغییر دهید، و روی گزینه ی قبول قوانین تیک بزنید و نهایتاً روی گزینه ی افتتاح حساب کلیک نمایید. سپس در گام بعدی باید در جدولی که در سمت چپ وجود دارد، اطلاعات شخصی مانند: نام و نام خانوادگی، ایمیل معتبر و شماره همراه تان را وارد نمایید. پس از انتخاب کشور ایران، شماره همراه خود را بدون صفر وارد نمایید، برای تأیید ثبت نام، کد تأییدی به ایمیل و شماره همراهتان ارسال می شود، برای تکمیل مراحل ثبت نام در وارد کردن این کدها دقت لازم را داشته باشید.

پس از گذراندن این مرحله، نام کاربری و کلمه عبور را مشاهده می کنید. این امکان وجود دارد که بعداً کلمه عبور خود را تغییر دهید.

اکنون در این قسمت می توانید از لینک وب پلتفرم، وارد صفحه معاملاتی خود شوید و یا در غیر این صورت آن را دانلود نموده و همیشه از آن استفاده کنید.

همانطور که در مراحل قبل ذکر شد برای تأیید ایمیل، کدی به ایمیل شما ارسال می شود،  ایمیلتان را چک کنید و سپس آن را تایید کنید، اکنون وارد صفحه بروکر خود شوید. روی تایید تلفن کلیک نموده و کدیکه برایتان پیامک خواهد شد را در قسمت مربوطه وارد کنید. بعد از گذراندن این مرحله، وارد مرحله احراز هویت می شوید. در این مرحله مشخصات فردی خود را وارد کنید و از مدارک خواسته شده عکس بگیرید و به بروکر ارسال کنید.


مدارک مورد نیاز جهت احراز هویت در آمارکتس

ایجاد حساب کاربری و احراز هویت در سایت بروکر آمارکت کار سختی نیست. برای تایید هویت در این بروکر، پس از تایید آدرس ایمیل و شماره همراه خود، باید عکس کارت شناسایی (کارت ملی یا پاسپورت) خودتان را ارسال کنید. 


کابین شخصی بروکر آمارکتس

ورود به کابین شخصی بروکر آمارکتس، از طریق ورود به سایت اصلی و کلیک کردن روی گزینه ی ورود مقدور می باشد. اکنون در این قسمت شما با وارد کردن ایمیل و رمز عبور خود، می توانید وارد کابین شخصی خود شوید. در کابین شخصی می توانید حساب خود را شارژ نموده و برای خود انواع حساب ها را افتتاح نمایید.


واریز وجه و شارژ حساب در بروکر آمارکتس

جهت شارژ حساب و واریز وجه در بروکر آمارکتس، ابتدا وارد کابین شخصی خود شوید و از قسمت داشبورد از قسمت واریز و برداشت ، واریز جدید را کلیک کنید. در صفحه باز شده شما می توانید از بین چندین روش واریز یک مورد را که مناسب شرایط فعلی شما باشد، انتخاب کنید. معمول ترین روش واریز وجه، برای ایرانیان استفاده از پرفکت مانی PerfectMoney، وب مانی WebMoney ،  تاپ چنج TopChange و ... می باشد. بروکر آمارکتس از روش های واریز و برداشت گوناگونی پشتیبانی می کند. از جمله  : ACARD , VisaCard , MasterCard , Mercuryo ,PerfectMoney  Neteller , Skrill , FastPay .



دوره ی آموزشی 10 استراتژی برتر معالاتی
ترتیبی که برای خواندن این مقالات به شما پیشنهاد می کنیم:

دیدگاه ها (0)

    هنوز دیدگاهی ثبت نشده
    اولین باش
ثبت دیدگاه
با تشکر از نظرات شما