رایگان آموزش ببین!

با کلیک بر روی "Allow" از آموزش های رایگان سایت مطلع شوید.

بازی کریپتومدا (Cryptomeda) چیست؟

بازی کریپتومدا (Cryptomeda) چیست؟

کریپتومدا چیست؟

کریپتومدا یک پلتفرم بازی است که روی سیستم های NFT  و Defi به جهان ارائه شده است. کریپتومدا(Cryptomeda)، با هدف ترویج استفاده از ارز دیجیتال در حوزه ی بازی ها ظاهر شده است. کریپتومدا موقعیت های مختلفی را در اختیار کاربران قرار می دهد تا کلیکسیون NFT  را به دست آورده و در بازار مشغول معامله شوند. در این پلتفرم جهت انجام معامله از ارز بومی   Cryptomeda – TECH Tokens پشتیبانی می شود.


NFT چگونه به کریپتومدا مربوط شده است؟

در عصر تکنولوژی و پیشرفت ابعاد گوناگون آن، NFT یک فناوری جذاب با ابعاد غیرقابل باور است. رواج NFT‌ ، در دنیای رمز ارزها، اقشار مختلف مانند هنرمندان را نیز جذب خود نموده است تا از NFT‌برای فروش هنر خود استفاده کنند. انواع طراحی‌ها، نقاشی‌ها، آهنگ‌ها یا حتی آلبوم‌های موسیقی و انواع کلکسیون‌ها، ازجمله آثاری هستند که در قالب NFT به فروش می‌رسند. سرعت فروش و میزان پول جمع‌آوری شده از طریق چنین آثاری، دنیا را در این صنعت به حیرت وا داشته است. 


بازار  NFT

در سال 2021 NFT‌ها، وارد دنیای دیجیتال شدند، کوین های غیرقابل تعویضی که از امنیت بالایی برخوردار بودند و همین علت سب پذیرش و استقبال عموم مردم شد. فروش این آثار به حدی رونق گرفت که تقریبا مرزی برای انتهای این صنعت و امکانات بی نظیر آن نمی توان در نظر گرفت. هدف مهندسین پروژه کریپتومدا، ایجاد اکوسیستمی بر پایه NFT  است. طرح کریپتومدا، گونه جدیدی از سرگرمی را وارد عرصه فناوری نموده و ظرفیت نا محدودی برای پذیرش انبوه دارد. این سیستم به حدی ساده است که حتی برای مبتدیان ارزهای دیجیتال نیز قابل درک است.


برآورد و تخمین کریپتومدا

صنعت کریپتومدا، نوپا بوده و هنوز در مراحل اولیه رشد خود قرار دارد. در آینده‌ای نزدیک، کلکسیون‌های دیجیتال، بازار بزرگی را به خود اختصاص خواهند داد. در واقع، بازار NFT فضای نامحدودی برای رشد دارد. استفاده از توکن‌های NFT به‌زودی، بخش روزمره از زندگی ما خواهند بود. کتاب، املاک، موسیقی، آثار هنری و هرآن چه که ارزش کلکسیونی دارد، می‌تواند در این سیستم به یک اثر منحصربه‌فرد تبدیل شود و محدودیتی برای آن وجود نخواهد داشت.


Meda Warse

 Meda Wars یک بازی استراتژیک است، که دو حالت دارد، در حالت Conquer، گیم پلی PvE، که بازیکنان در آن مناطقی را در نقشه تصرف می کنند، که در آن 2 گروه با یکدیگر می جنگند. گروهی که مناطق بیشتری را اشغال کند در پایان، پاداش دریافت می کند. همچنین بازیکنان می توانند از منابع به دست آمده اسلحه بسازند، آنها را ارتقا دهند یا بفروشند تا به درآمد برسند. راه های بیشتری برای کسب درآمد وجود خواهد دارد، به عنوان مثال، تابلوی امتیازات برای بهترین بازیکنان، ماموریت های روزانه و هفتگی، وام .NFT

در نوع دوم که Empire است، بازیکنان فرصت های زیادی برای کسب درآمد خواهند داشت. صاحبان زمین می توانند از زمین ها برای تولید منابع استفاده کنند، ساختارها را بسازند و ارتقا دهند، با بازیکنان دیگر همکاری کنند، قبیله ایجاد کنند، برای استفاده از زمین توسط بازیکنان دیگر هزینه دریافت کنند یا حتی گنج مخفی را روی نقشه پیدا کنند.

 

زمین‌ها و کلکسیون‌های NFT در پلتفرم Cryptomeda

زمین‌های NFT در Meda Wars مزایای بسیاری دارند. بازیکنان در این زمین ها دارای سه ویژگی متفارت می باشند: اعم از معمولی، کمیاب و افسانه ای. هر ویژگی، منابع مختلفی دارد، مانند تعداد قطعات شش ضلعی روی نقشه، گزینه های ساخت و ساز، دید در اطراف زمین، و تعداد کارگرانی که می توانند منابع را استخراج کنند، وجود دارد. کارت‌های کلکسیونی کریپتومدا  (ERC721)، شخصیت‌هایی از تاریخ رمزنگاری را نشان می‌دهند که به یک داستان فانتزی تبدیل شده‌اند، هر شخصیت منحصر به فرد است و دارای سه ویژگی است که به طور تصادفی تولید شده است که قدرت و کمیاب بودن آنها را نشان می دهد. هر شخصیت، قابلیت استفاده و توانایی خاصی در بازی ها را دارد. کارت ها در مجموعه ای از 4 کارت منحصر به فرد گروه بندی می شوند که می توانند در یک کارت انقلاب، ترکیب شوند. تنها 20 کارت Revolution را می توان در هر مجموعه ای ایجاد نمود، که آنها را در بازی ها بسیار نادر و قدرتمندتر می کند و به دارنده آن ایردراپ روزانه با قیمت $TECH می دهد. مفهوم NFT به گونه‌ای طراحی شده است که ارزش کلکسیونی و کاربرد هیجان‌انگیزی داشته باشد.


معاملات در پلتفرم Cryptomeda

این بازار چندین ویژگی دارد: تجارت، مناقصه، ادغام NFT، جعبه های غارت، و لانچ پد NFT، همچنین اعضا می توانند NFT های Cryptomeda را و NFTهای متعلق به سایر اعضا را بررسی کرده و به آنها پیشنهاد دهند. علاوه بر این، توکن‌های TECH برای برقراری تراکنش‌های سریع و ارزان، NFT‌های معاملاتی را در بازار کریپتومدا در شبکه Polygon ایمن می‌کند.

 

توکن $TECH

توکن $TECH ارز دیجیتال مورد استفاده در اکوسیستم کریپتومدا است. $TECH برای داد و ستد NFTها، قفل کردن در استخرهای سهامداری یا کشاورزی، پاداش دادن به جامعه، تعویض گاز مدا و انگیزه های بازاریابی استفاده می شود. توکن های فناوری مکانیزم سوزاندن را برای کاهش عرضه پیاده سازی کرده اند. هر چه بازیکنان بیشتر بازی های کریپتومدا را انجام دهند، توکن های TECH بیشتری سوزانده می شوند.

 

استیکینگ در پلتفرم کریپتومدا

قراردادهای هوشمند سهامداری و کشاورزی خود را ایجاد شده است که اعضا را تشویق کند تا $TECH را قفل کنند و پاداش‌های استثنایی کسب نمایند. 30 درصد از توکن‌های $TECH برای پاداش‌های سهامداری و کشاورزی از طریق سیستم پاداش مشترک انتخاب شده اند. هرچه بیشتر شرط کنید، هر هفته بخش مهم تری از استخر پاداش دریافت می کنید. علاوه بر این، هر هفته 40 کارت کلکسیونی کمیاب را به عنوان پاداش اضافی توزیع می شود. هر چه بیشتر شرط بندی کنید، شانس بیشتری برای برنده شدن در NFT ها خواهید داشت.

 

اهداف کریپتومدا

اکوسیستم کریپتومدا در حال حاضر روی بازی اصلی خود یعنی جنگ های مدا تمرکز کرده است. بیشترین انرژی را صرف ارائه یک بازی رقابتی NFT با سیستم پاداش جذاب و گیم پلی سرگرم کننده خواهد کرد. علاوه بر این، قصد دارد پلتفرم بازی خود را به طور قابل توجهی گسترش داده، پلتفرم staking را ارتقا داده و قابلیت استفاده و کاربرد را برای NFT های خود افزایش دهد.از جمله برنامه‌های هیجان‌انگیزی که در نظر دارند ،به عنوان مثال، یک متاورز علمی-تخیلی عظیم با ویژگی‌های جدید، اجرای VR/AR، افزایش همکاری‌های بین بازی، داستان Cryptomeda ( می باشد.

 

 

دوره ی آموزشی 10 استراتژی برتر معالاتی
ترتیبی که برای خواندن این مقالات به شما پیشنهاد می کنیم:

دیدگاه ها (0)

    هنوز دیدگاهی ثبت نشده
    اولین باش
ثبت دیدگاه
با تشکر از نظرات شما